پایین‌بودن تستوسترون چگونه بر سلامت قلب اثر می‌گذارد؟ هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد کتاب‌هایی که می‌توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب‌ها نمی‌دانید شهروندان همچنان از کمبود‌ها و توزیع نامناسب شیرخشک گلایه دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ١۴٠٣) مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود ماجرای مردی که همسرش را خفه کرد حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس جزئیات جدید از همسان‌سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته | رتبه‌بندی معلمان چه زمانی به پایان می‌رسد؟ عوامل ژنتیکی تأثیر بسزایی بر ابتلا به سرطان تخمدان دارد عرضه و فروش انواع دارو، شیرخشک، مکمل‌های ورزشی و تغذیه‌ای خارج از داروخانه ممنوع است آیا ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟ ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام معلم ۲میلیون تومان هزینه دارد ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید
سرخط خبرها

تصادف زنجیره‌ای ۲۵ خودرو در آزادراه قزوین_کرج (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۵۲۹۳
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
تصادف زنجیره‌ای ۲۵ خودرو در آزادراه قزوین_کرج (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲)
رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد بیش از ۲۵ دستگاه خودرو در مسیر شمالی آزادراه قزوین کرج، نرسیده به نیروگاه شهید رجایی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد چندین دستگاه خودروی سواری در مسیر شمالی آزاد راه قزوین کرج، نرسیده به نیروگاه شهید رجایی، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران و در بررسی صحنه مشخص شد بیش از ۲۵ دستگاه خودرو به‌علت بارندگی هوا و لغزندگی جاده با یکدیگر برخورد کرده و این موضوع موجب ترافیک سنگین در این محور شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، رئیس پلیس راه استان عنوان کرد: خوشبختانه این تصادفات تلفات جانی نداشته و ۲ نفر از سرنشینان یکی از خودروها که دچار جراحات سطحی شده بودند توسط عوامل امدادی حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

ذاکری‌منش با اشاره به اینکه پس از حدود یک ساعت تلاش مأموران وضعیت ترافیکی در این محور به حالت عادی برگشته و تردد در این محور روان است، تأکید کرد: با توجه به بارندگی هوا و لغزندگی جاده، مسافت توقف خودروها بیشتر از زمان عادی بوده و رانندگان عزیز باید این موضوع را در نظر داشته و با سرعت کمتری رانندگی کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->